Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 r.
- Raport dostępności (PDF) 60.6kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mieczysława Korzonkowska
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2021-05-12 15:09
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie
Pani Milena Suska-Tomaszewska - Inspektor w Wydziale Rozwoju Gospodarczego
Zarządzenie 88/24 z dnia 1 lipca 2024 r.
w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności.
Kontakt:
Milena Suska-Tomaszewska
Urząd Miejski w Mszczonowie
Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
Tel: 723 201 306
Mail: koordynatordsd@mszczonow.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Mszczonowie;
- przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Mszczonowie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- przedstawianie Burmistrzowi Mszczonowa bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
- sporządzania raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.