Burmistrz Mszczonowa
ŁUKASZ KOPERSKI
Dane kontaktowe
- tel.: +48 46 858 28 40
- fax: +48 46 858 28 43
- e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl
Zakres zadań Burmistrza
Do zakresu zadań Burmistrza należy:
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- przedkładanie radzie projektów uchwał,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- koordynowanie działalności komórek i jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- upoważnianie Zastępcy Burmistrza i pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu oraz prowadzenie oceny kadry kierowniczej Urzędu,
- udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, niniejszy regulamin oraz uchwały Rady,
- kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
Zastępca Burmistrza
BARBARA GALICZ
Dane kontaktowe
- tel. +48 46 858 28 40
- fax +48 46 858 28 43
- e-mail: barbara.galicz@mszczonow.pl
Zakres zadań Zastępcy Burmistrza
Do zakresu zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Zastępca Burmistrza Mszczonowa nadzoruje sprawy:
1) przygotowania i realizacji inwestycji gminnych,
2) zamówień publicznych,
3) pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych,
4) gospodarki komunalnej – funkcjonowania i rozwoju infrastruktury technicznej (wodociągów, kanalizacji, dróg, zieleni),
5) promowania w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi i oczyszczania gminy oraz energetyki,
6) ochrony środowiska naturalnego i urbanistyki,
7) zapewnienia bezpieczeństwa finansowego gminy, właściwej realizacji budżetu,
8) funkcjonowania wydziałów: Rozwoju Gospodarczego, Gospodarki Gminnej, Finansowo-Budżetowego, a także Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie. - Zastępca Burmistrza Mszczonowa realizuje wszystkie kompetencje Burmistrza Mszczonowa w czasie jego nieobecności.