Sekretarz
MAŁGORZATA BADOWSKA
Dane kontaktowe
tel. +48 46 858 28 61
e-mail: malgorzata.badowska@mszczonow.pl
Zakres zadań Sekretarza
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
- Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego urzędu,
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników,
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
- Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania skarg i wniosków,
- Pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Jakości, a w szczególności: nadzorowanie aktualizacji dokumentacji systemu, sporządzanie harmonogramów auditów wewnętrznych, formułowanie wniosków z przeglądów funkcjonowania Urzędu, sporządzanie planów poprawy jakości i nadzorowanie jego realizacji, wnioskowanie zmian do polityki jakości i księgi jakości,
- Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Wyborów, a w szczególności: koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzania wyborów i referendów zlecanych gminie, zapewnienie warunków technicznych, organizacyjnych, lokalowych do przeprowadzenia wyborów i referendów, wspomaganie możliwości zapewnienia przestrzegania prawa wyborczego w dniu wyborów,
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
Skarbnik Gminy
ANETA CIECHAŃSKA-GOŁYŃSKA
Dane kontaktowe
- tel: +48 46 858 28 50
- e-mail: skarbnik@mszczonow.pl
Zakres zadań Skarbnika Gminy
- Skarbnik Gminy odpowiada za prawidłowe wykonywanie budżetu gminy oraz za sprawne funkcjonowanie służb finansowo-księgowych.
- Do zadań Skarbnika Gminy należy:
- opracowywanie projektów budżetu gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu,
- kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- nadzór nad prawidłowymi i terminowymi rozliczeniami jednostek i organizacji otrzymujących środki z budżetu gminy,
- ekonomiczna analiza planów finansowych gminnych jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej gminy,
- parafowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza wywołujących skutki finansowe dla gminy,
- zapewnienie kontroli wydatków jednostek organizacyjnych gminy,
- zapewnienie terminowego ściągania zobowiązań oraz dochodzenia roszczeń spornych,
- opracowywanie projektów aktów wewnętrznych, dotyczących prowadzenia rachunkowości i obiegu dokumentów finansowych a w szczególności instrukcji obiegu dokumentów finansowych, zakładowego planu kont, instrukcji kasowej, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
- podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków finansowych na realizację zadań własnych gminy.
Metryka
- opublikował: Przemysław Woźnickidata publikacji: 2010-12-13 15:22
- zmodyfikował: Przemysław Woźnickiostatnia modyfikacja: 2021-01-21 14:03